
Een groep Europese voorstanders van energie-auto’s roept de industrie op om te voorkomen dat ze onopvallend en verkeerd afkort, zoals PHEV, HEV en MHEV. Toch moet de Engelse versie van de reclamecodecommissie door de Advertising Standards Authority worden verboden.
De afwerking wordt gedaan met ontworpen brief soep om nutteloze acroniemen op hybriden, volgens Electric Vehicles UK, als consumenten kunnen worden verward. Daarnaast verzoeken wij de Advertising Standards Authority om een onderzoek in te stellen naar de misleidende naam” zelfopladende combinatie.”
Controverse over.
Er is een sudder over die zin, die wordt voornamelijk gebruikt door Toyota en Lexus om te zeggen dat hun hybride types niet hoeft te worden aan de losschacht. Volgens critici mogen de toevoeging van zelfopladen in Noorwegen, Toyota en Lexus het woord niet meer gebruiken.
Gebruikers hebben weinig kennis van omstandigheden.
Volgens Engelsonderzoek zijn één op de vijf bestuurders niet op de hoogte van de formulering die in elektrische auto’s wordt gebruikt. Electric Vehicles UK denkt dus dat het tijd is voor minder jargon en meer eerlijke, eenvoudige taal.
Zo verwijzen steeds meer fabrikanten naar hun “hybride” producten. Dat geeft de indruk dat ze meer elektrische hulp hebben dan ze eigenlijk doen. Bovendien hebben sommige studies aangetoond dat hybriden in het echte leven aanzienlijk meer uitstoten dan in het rapport.
Sommige consumenten denken dat ze een milieuvriendelijke optie maken wanneer ze een voertuig genaamd ” Hybrid “in de naam” Hybrid kopen,” zegt FairCharge UK aan de Times. Uit studies blijkt echter dat dit niet altijd het geval is.
Heb je een fout opgemerkt? Mail ons. We zijn blij.