Bearman indicatoren voor primaire zware daling van F1-periode 2025

De tweede les van het nieuwe Formule 1-seizoen begon met twee rode vlaggen in Melbourne. De eerste keer bleek min of meer een vals alarm te zijn. Het ging gewoon op zand dat was beland op het record door de Alpine van . Die vertraging was van korte duur, maar daarna was de verklaring voor een tweede rode vlag ernstiger. verloor de controle over zijn auto bij schakelaar 10, waarna hij de muur hard raakte aan beide kanten van het circuit.

Bearman had aanvankelijk een seconde van ongelukkige middenhoek en uiteindelijk eindigde met onderstuur in het zand bij het verlaten van bocht 10. De quarterback leek zijn voet naar beneden te houden en verloor de controle. Hij raakte de muur hard links en dan aan de andere kant van het pad. Na het zware effect was Bearman goed, maar dat was niet te zeggen van zijn Haas-bolde.

Het rechter achterwiel vloog onmiddellijk van de auto-dat is ongebruikelijk in de moderne Formule 1- waarna er veel schade aan, onder andere, de schorsing. Aan het begin van de nieuwe tijd vinden de Haas concepten al snel veel werk gedaan. Bearman liet de auto op zijn minst alleen achter en ging richting de werf.

Video: Bekijk de afbeeldingen van het ongeval hieronder

 

In dit artikel

Ronald Vording

Formule 1

Oliver Bearman

Haas F1 Team

Wees de eerste om te herkennen en te registreren voor e-mail wijzigingen met real-time informatie over deze zaken

Kenteken melden

Plaats een reactie