Bijgevolg verdwijnen wereldwijd duizenden EV-voorzieningen.

Vorige maand zijn er bijna 3 400 gebruikte elektrische voertuigen uitgevoerd, waarvan meer dan 1.500 Tesla Model 3. En daarmee zullen Nederlandse EV-subsidies en duizenden dollars aan verdere kortingen verdwijnen.

Dat ons land exporteerde meer elektrische auto’s in januari (3, 383) dan het geïmporteerde (945) pijn doet, niet alleen financieel, maar ook in termen van emissies. De regering heeft de regering tientallen miljoenen dollars gegeven om onze CO2-uitstoot te verminderen, maar de Batterijen verdwijnen nu.

EV award en add-on goedkoop

Nederland moet voldoen aan zijn doelstelling om de verontreiniging van personenauto’s en de CO2-uitstoot te verminderen. Zo heeft de staat de afgelopen jaren het gebruik van kleine add-on EV’s en het aanbod van de SEPP gestimuleerd.

Vergoedingen: 20.000 dollar per Tesla

De typische term voor een gewone huurovereenkomst of persoonlijke huurovereenkomst is vijf jaar oud, dat is de gemiddelde leeftijd van de auto’s die nu naar het buitenland reizen. We kunnen concluderen dat het Tesla-model 3 goed is gedreven, dus de belastingbetaler betaalt er elk ongeveer 20.000 euro voor vijf jaar.

Zonneschijn om de ecologie van de plant te garanderen

Deze voertuigen werken al vijf jaar in Nederland, volgens vrijheidsexpert Erik Slaaf van ING, maar reizen nu voor een lagere en langere periode overzee. Hoewel ex-lease auto’s vaak worden geëxporteerd, schendt de verwijdering van deze energiemodellen het behoud van onze vloot met subsidies.

Heb je een fout opgemerkt? Mail ons. We zijn blij.

Kenteken melden

Plaats een reactie