
Sommige nieuwe auto’s komen met Park Assist voor degenen die worden geschud door de gedachte van het moeten parkeren klanten. Deze Chinese EV heeft dat, maar een beetje cool. En aanzienlijk slechter voor de wielen.
De is een elektrische auto met een vermogen van 100 watt, drie elektromotoren, ongeveer 1.000 pk en een typisch Chinees apparaat, zoals we het nu kunnen noemen. Het voertuig is manoeuvreer binnen en uit de kleinste parkeerplaatsen.
Parkeren van bestanden
Hij doet dat niet op de conventionele Park Assist manier, waar een parkeerplaats vrij door sturen en steken maar op een manier die er niet goed uitziet voor de achterwielen. De Denza’s achterwielen draaien op dezelfde manier, waardoor ze links of rechts in een doos schuiven.
Sindsdien heeft de Z9 GT drie elektrische motoren, één voor en twee terug. De bestuurder kan de neus van de Denza in dezelfde richting plaatsen als hij een plek langs de kant van de weg ziet, en het noordelijke scherm zal de bestuurder ertoe aanzetten aan te geven dat de auto moet draaien in het.
]ingebouwde informatie]
De achterwielen worden naar voren gedraaid en de andere naar achteren, de verschillende voertuigen naar binnen gedraaid, het andere wiel naar achteren gedraaid en het andere wiel naar binnen gedraaid. Het voorwiel op de remmen moet zo worden geplaatst dat het als bewegingstrap kan dienen.
Meer een rage, correct?
Het enige is, wie gaat dit toepassen? Ford heeft bijvoorbeeld aangekondigd Park Assist te voorkomen, omdat bijna niemand ooit het element behandelt. Denza’s programma lijkt slecht voor de banden, die zeker afgesneden een beetje profiel laag op schoon asfalt.
Heb je een fout opgemerkt? Mail ons. Daar zijn we blij om.