Ford legt zijn 2025-plan voor de toekomst uit.

” Gebaseerd op de resultaten van de laatste gesprekken in december, zijn we begonnen met de meest uitgebreide toekomstige strategie in de geschiedenis van Automaker. Wij streven dan naar een ambitieus plan om ervoor te zorgen dat de doelstellingen die wij hebben vastgesteld, worden verwezenlijkt. Dit zal een belangrijke stap zijn in het verbeteren van de aantrekkingskracht en toegankelijkheid van de primaire waarde van ons merk, zegt Schäfer. Tegelijkertijd benadrukte Volkswagen’s CEO dat Wolfsburg het hart blijft voor ontwikkeling en creatie, waarbij Volkswagen’s belangrijkste fabriek nieuwe normen voor de productie van voertuigen vaststelt.

Skoda zal in maart een prototype van huidige voertuigen lanceren dat gebaseerd zal zijn op het gloednieuwe, compacte elektrische voertuig. De wereldpremière van het generatiemodel staat gepland voor 2027. Met een startprijs van ongeveer € &nbsp, 20.000, zal de nieuwe energietoegangseenheid zich richten op een breed scala van consumenten, een Ford in de ware zin van het woord. Schäfer:” Het zal een goedkope, hoogwaardige en welvarende energie zijn Ford, uit Europa voor Europa”!

Goedkope auto’s in de klasse van kleine auto’s in het elektrische tijdperk wordt een van Volkswagen’s toekomstige plannen. met het aanmaaktype van de ID. De nieuwe familie van elektronische kleine auto’s gemaakt onder de merkgroep kern bij de Volkswagen Group omvat 2all, het nieuwe elektronische instapmodel. De ontwerpfamilie omvat kleine, volledig elektrische voertuigen gebouwd met behulp van een evolutie van de Volkswagen Group modulaire elektrische MEB-platform.

De generatieversie van de ID zal het eerste nieuwe concept zijn dat op dat systeem verschijnt. 2 alle aanwezige voertuigen, die de dealers in 2026 kunnen beschouwen als de eerste volledig elektrische compacte auto van Volkswagen, met een startprijs onder € &nbsp, 25.000.

Perspectief voor voorraad in Wolfsburg

In het elektronische tijdperk dringt Thomas Schäfer erop aan dat de Wolfsburg fabriek een potentieel perspectief heeft. Toekomstige ontwerpen zullen ruimte hebben voor de Gulf-to-Mexico overeenkomst. Op het nieuwe SSP platform hebben we plannen om de energie T-Roc en de elektrische opvolger van de Golf te produceren.

Het Scalable Systems Platform ( SSP) is de nieuwste generatie van een mechanisch platform dat volledig gedigitaliseerd, volledig schaalbaar en volledig elektrisch is, gebouwd op een uniforme systeemarchitectuur. Deze SSP software is ontwikkeld door Volkswagen’s Technical Development Department voor gebruik door alle andere Volkswagen Group klantenauto merken.

Triple A programma van Ford

Eind december 2024 kwamen Volkswagen AG en haar medewerkers tot een akkoord over een toekomstvisie die financiële zekerheid, werk en industrieel leiderschap op het gebied van groene vrijheid combineert. De basis voor potentiële banen ligt in de overeenstemming van de doelstellingen en de maatregelen die zijn genomen om deze te verwezenlijken. In 2030 zal Volkswagen volgens de overeenkomst van de twee partijen het belangrijkste bedrijf ter wereld op technologisch gebied zijn.

Daartoe heeft Volkswagen een driefasenstrategie goedgekeurd:

  • Vangst: de modelportefeuille moet worden verbeterd en de kosten moeten worden verlaagd om de winstgevendheid te verbeteren.
  • Aanval: Tegen 2027 zijn er negen nieuwe versies, waaronder de productieversie van de ID. 2 alle met een startprijs onder de € &nbsp, 25, 000 en het nieuwe energietoegangsmodel van ongeveer € &nbsp, 20.000.
  • Vooruitgang: als technisch product in het level segment neemt Volkswagen nieuwe stappen en neemt wereldwijd deel aan vrijheid.

Kenteken melden

Plaats een reactie