Max Verstappen grappen op Netflix Series Drive to Survival: &quot, Negeer zeer snel &quot,

Het feit dat geen fan is van de set Drive to Survive is een understatement. Door af en toe het feit te verdraaien wilde de viervoudig wereldkampioen niet deelnemen aan discussies tussen de bewegingsbeelden en beelden van de werf. Tot slot is de Nederlander aanzienlijk veranderd, hoewel de populaire Netflix productie (die grotendeels in Amerika is gegroeid) nog steeds niet bovenaan zijn favoriete lijst staat.

In het verse seizoen wordt Verstappen afgeschilderd als boos na de Grote Prijs van Miami, maar beelden van Zandvoort worden gebruikt- zoals te zien is vanuit de bijzondere Zandvoort-pet. Het onderstreept dat de lijn meestal een wandeling maakt met de waarheid, die Verstappen zegt op de persconferentie in Australië: “Ik ben niet verbaasd. Ik heb de show niet gezien, maar op X… de voormalige Twitter… zie je helaas wat opkomen. Dan moet je snel te raken negeren, zodat het niet volledig in je feed” . Om mee te lachen:” Dat werkt beter dan blokkeren! Want als je stopt, zullen ze het zien. Ontslag niets weet.”

Russell had een moeilijke tijd in Singapore, Leclerc zet grap goed

Verhuizen is niet de enige bestuurder die nee zegt om Drive to Survive te zien. George Russell werd ook gevraagd tijdens de internetdag in Melbourne voor foto’s van een paniekaanval na Singapore 2024’s eigenlijk slopende Grand Prix. Echter, de Mercedes chauffeur zegt dat het hem niet kan schelen hoe hij wordt afgebeeld in de set door de fabrikanten. ” Ik heb niet alles gezien. Ik hoorde gewoon dat het twee variaties waren, van het eerste kwartaal tot het tweede kwartaal, maar het kan me niet schelen hoe ze me neerzetten. Het gaat erom hoe ik in de auto werk en hoe ik met mijn groep werk. Ze volgen meestal een specifiek plan om tot het beste verhaal te komen, maar dat gebeurt er met al deze plezierprogramma’s.”

Wat Singapore betreft, zegt Russell dat de natuurlijke slijtage belangrijk was. ” Singapore was hard voor me vorig jaar. Mijn lichaamswarmte was 42 graden, terwijl je meestal een ziekte hebt bij 40 graden. Dus zitten 42 graden in een race auto is echt intens. Het was een zware race voor mij, maar voor dit jaar hebben we een aantal dingen aangepast – zowel hoe ik de hitte zowel fysiek als de cockpit en de nieuwe samenwerking met Adidas kan controleren.”

In het nieuwe seizoen van Drive to Live heeft ook een evenement gewijd aan hem, genaamd ‘Le Curse of Leclerc‘. “Ik vond het prima. De schietpartij ging zelfs grotendeels in samenwerking met &nbsp, Antoine, mijn eigen filmmaker die toch verschillende dingen voor mij vangt. Ze deelden materiaal onder elkaar en dus heb ik er niet onder geleden. In dat opzicht was het gewoon een typische thuiswedstrijd voor mij. Ik heb de show nog niet gezien, maar ik beloof dat ik het snel zal doen.” Leclerc wil één ding rechtzetten:” Toen mijn bankkaart niet werkte, was er niet echt geschreven dat er veel evenwicht was”! Lacht de Ferrari chauffeurs. ” Dat was een grap van mij, maar mensen gaan het echt allemaal nemen! Maar mijn paspoort werkte niet.”

Lees meer:

In dit artikel

Ronald Vording

Formule 1

Max Stapping

George Russell

Charles Leclerc

Ferrari

Red Bull Racing

Mercedes

Wees de eerste om te horen en opnemen voor e-mail updates met real-time informatie over deze zaken

Kenteken melden

Plaats een reactie