Tussen 2013 en 2015 gaf Nederland de voorkeur aan de vorige eeuw Mitsubishi Outlander PHEV voor leasing. Mitsubishi kon ongeveer 25.000 auto’s verkopen in drie jaar dankzij de gunstige toevoegingsregels voor lage (theoretische) CO2-uitstoot auto’s.
Aangezien het bedrijf daarna echter stil werd, zou het zijn laatste commerciële succes in Nederland zijn. Omdat er ook speculatie was dat Mitsubishi uit Europa zou verdwijnen, was het gesprek bijna stil. Bovendien zijn de plannen veranderd en verkoopt het bedrijf o.a. gerestaureerde Renaults. Na vier decennia gebruik over de hele wereld werd besloten om de nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV in Nederland te introduceren.
Unieke aandrijving voor de Mitsubishi Outlander PHEV-aangedreven
De Nissan Qashqai en de derde generatie Outlander delen een totaal nieuw programma. Mitsubishi blijft echter de technologie van zijn eigen huis gebruiken om zijn auto aan te drijven. De structuur is over het algemeen vergelijkbaar met die van de president, maar met aanzienlijk verbeterde onderdelen. Er zit dus nog steeds een elektrische motor op elke as die de aandrijving en een 2. 4-liter viercilinder met 136 pk die gebruikt kan worden als generator om de 22.7 op te laden kWh batterij als hij leeg is na 85 kilometer (WLTP) onderweg.
Omdat het elektronisch duwen effectiever overslaat bij hogere snelheden, kan de verbrandingsmotor ook direct op de voorwielen worden aangesloten. De Outlander onderscheidt zich van de meerderheid van de plug-in hybride vanwege deze. De gecombineerde energie is 306 vermogen, en de spanning is een respectabele 1.600 kilogram. Bovendien is stroom meestal beschikbaar in de batterij onder bijna alle omstandigheden in de echte wereld, omdat de auto vaak reserve-vermogen in de batterij.
De kennis van hoge kwaliteit kan worden verbeterd.
Je kunt zien en ervaren dat er veel moeite is gedaan om de kwaliteit van de ontmoeting binnenin te verbeteren. Het teamlid Nissan of een Ford bedrag is echter nog niet bereikt.
Noch over de multimedia, die ook een beetje wankel lijkt. U kunt uw smartphone met gemak aansluiten op uw auto, Yamaha biedt geweldige audio, en er is een app voor autobediening op afstand. De Outlander kan zeer zwaar op de markt worden gebracht met een startprijs van 51.990 euro en een groot ontwerp kost 63,49 euro. Zie de foto om te zien of deze plug-in kruis je die waarde biedt en voldoen aan het succes van zijn voorganger.
- Rijke, gemeenschappelijke technologie
- Slimme elektriciteitscentrale
- Gegarandeerd tot acht keer
- Niet erg krachtig.
- Geen goedkoop vaarbeleid
- De waarde van de ontmoeting kon nog worden verbeterd.
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft veel te bieden voor een bepaald soort klant dankzij de sterke en goed gecontroleerde motor, maar het wordt minder aantrekkelijk als het tarief stijgt.
Heb je een fout gezien? Contacteer ons. We zijn dankbaar.