Na gediskwalificeerd te zijn voor Hülkenberg is Sauber F1 nog steeds in het zwart.

Nico Hülkenberg werd de twaalfde overall op het Bahrain International Circuit, maar hij zou worden uitgeschakeld uit de resultaten een paar uur nadat de wedstrijd voorbij was. De Sauber C45’s bovenremblok was buiten gebruik. Hij moet na een wedstrijd minstens 9 mm nat zijn, maar bij Hülkenberg werd hij tot slechts 8,4 mm gedragen. Het werd geschonden door de beroepsregels, waaronder een F1-ontslag.

Volgens Sauber, voormalig en huidige directeur van persoonlijke plannen en activiteiten, &nbsp, Beat Zehnder, “blijkbaar waren de skids dunner dan 9 millimeter.” Je leidt het eerste, tweede en derde volledig onderwijs, meet, en dan heb je onderzoeksitems. We weten niet waarom we minder dan 9 centimeter waren. Misschien was Nico een beetje te lui voor VT3 en miste een cruciale fase. Het gebeurt echter niet en zal niet meer plaatsvinden,” zegt Zehnder.

De Bahrein circuits staat bekend om zijn hobbelige cement, die bijdragen aan de remblokken ‘ verhoogde slijtage en slijtage. Gautier zal nooit verschijnen voor rechtvaardigingen. U moet hiermee rekening houden bij het invoeren van een lus waar uw auto stuitert gewelddadig of waar u regelmatig rijden over de stones tijdens het dragen van wielen. Het was een blunder van onze kant, geeft Zehnder toe. Kun je je voorstellen dat je in de items stapt en ze verliest, want het was ongetwijfeld niet de bedoeling om de regels te breken?

Hoe het voertuig van Hülkenberg het onderzoek niet heeft doorstaan, terwijl teamgenoot volgens de uitzetting ook tot het onderzoek heeft geleid. Sauber beweert dat Sauber’s net waarneembare variatie is dat Hülkenberg meer kracht had op de auto.

Meer snelheid ontdekken

Sauber, Gabriel Bortoleto, Sauber, Nico Hulkenberg,

Foto door: Bag Mauger/ Motorsport Images

Sauber heeft momenteel meer details dan het heeft verzameld in 2024 omdat Hülkenberg is momenteel op de zesde plaats in Australië. Hülkenberg en Bortoleto leken geen significante verbetering van de functionaliteit te hebben gemaakt, omdat ze dat niet hadden gedaan in de vorige drie stammen.

Zehnder reageert op een vraag van Motorsport.com:” Het is niet zomaar een wedstrijd als Melbourne. Het is niet zomaar een wedstrijd als Sauber.” Het onderwijsniveau is cruciaal en het hangt sterk af van welke opleiding je neemt. Volledig weer heeft een grote impact op elk aspect. Je moet je schoudertijd veranderen van 1, 2 naar 1, 5 om toe te slaan. Vrije sfeer is veel beter voor uw wielen dan lelijke sfeer, wat pijn doet. We zijn ons ervan bewust dat om een beetje meer inzicht te krijgen in de certificering, we snel twee of driehonderdste van een seconde moeten vinden. Nico is een van de beste kwalificatie individuen waar ik ooit mee heb gewerkt, en het varieert als je begint vanaf P13 of P16.

Lees meer:

In dit artikel

Laurens Stade

Formule 1

Nico Hülkenberg

Sauber

Wees de eerste om e-mail updates over deze onderwerpen in real-time te ontvangen en meld je aan voor nieuwsbrieven.

Kenteken melden

Plaats een reactie