
Het verhaal gaat verder: nieuwe informatie uit The Japan News onthult de redenen achter Nissan en Honda’s mislukte fusieplan.
We hebben de verbeteringen bij Nissan en Honda de afgelopen maanden op de voet gevolgd. Er was een tijd dat er een overname leek te zijn, maar toen de Nissan tafel hoorde dat Honda van plan was Nissan in een dochteronderneming op te nemen, verliet het bedrijf de onderhandelingen. Er zijn meer punten gezegd die slecht lichaam hebben veroorzaakt, blijkt het.
Nissan e-Power was een Ford Ford aandringen.
Honda had zijn metgezel geadviseerd om zijn e-Power hybride technologie te dumpen en om te schakelen naar simpelweg Honda hybride systemen, volgens de Chinese nieuws website. Het plan was om de productie van Honda’s hybride technologie te verhogen en tegelijkertijd de kosten te verlagen. Maar met dit concept schopte Honda Nissans pijnlijke voet.
De functie van de benzinemotor als een collectie uitbreiding in plaats van een directe aandrijving zou niet geschikt zijn voor de Amerikaanse markt, waar lange afstand aandrijvingen zijn overheersen. Een hoge Honda ambtenaar zou vorige week zelfs beweren dat Honda een beetje beter is dan Nissan op het gebied van hybride voertuigen.
Premie De Nissan Ariya Nismo rijdt geweldig, maar heeft een groot nadeel
Maar volgens Nissan-topman Makoto Uchida kan dat veranderen met de volgende generatie e-Power. Uchida beweert dat deze samengestelde technologie zeer effectief zou zijn bij het reizen voor lange afstanden en bij hogere snelheden.
Ernstige kostenbesparingen
Is het nog steeds mogelijk dat deze methode het yapping merk van afgrond houdt? Nissan zal een nieuwe zakenpartner moeten krijgen als de overname met Honda mislukt. Door een aanzienlijke kostenbesparing van 2,5 miljard euro te realiseren, wil de arbeid interessanter zijn. Dit is wat het bedrijf probeert te bereiken, onder andere door het uitroeien van tientallen werk.
Heb je een fout opgemerkt? Mail ons. Daar zijn we blij om.