Racing Bulls kiest voor drie dagen TPC F1 check in Imola

Sommige teams zijn voorstander van het cement deze weken om de chauffeurs uit de winterslaap te krijgen. Dit wordt mogelijk gemaakt door de Testing of Prior Cars regelgeving, die senioren in staat stelt om mee te lopen. Het is een goed idee voor individuen om terug in vorm te krijgen, want dit zijn moderne autobanden.

Het seizoen 2025 gebruikers van de winter activiteiten werden ook teruggeroepen door Racing Bulls. De AlphaTauri AT04 uit 2023 zal volgend jaar drie keer getest worden door Yuki Tsunoda en Isack Hadjar. De examensessie, die dinsdag begint, neemt plaats bij de Autodromo Enzo elektronische Dino Ferrari in Imola. Op het Koloniale circuit van Jerez de la Frontera was het vorig jaar al bezet. heeft het getest met Oliver Bearman en Esteban Ocon, die beide recente aankomst, voor een paar dagen. Mercedes was ook voorzien. Om te wennen aan het personeel en de processen van een competitie weekend, quarterback Andrea Kimi Antonelli reed een vermomde Mercedes. Het voertuig vanaf 2020, dat niet onder de TPC-voorschriften valt en voor onbepaalde tijd kan worden gebruikt, is het product dat de ster heeft gekozen om te gebruiken.

Nadat sommige clubs vorig jaar heerlijk wat testtijd hadden met oudere boliden, zijn de TPC-voorschriften voor dit jaar enigszins gewijzigd. Maar geruchten verspreidden zich dat een enkele bemanning nieuwe componenten uitprobeerde die werden verborgen en daarna gemonteerd op moderne auto’s. De FIA heeft dus de richtlijnen aangescherpt en elk voertuig mag maximaal 1 000 TPC km per maand bedragen. De TPC-beginselen zijn van toepassing op voertuig Alle onderdelen van het voertuig moeten ten minste eenmaal aanwezig zijn geweest tijdens een coaching of wedstrijd.

Lees meer:

In dit artikel

Casperdekking

Formule 1

Yuki Tsunoda

Isack Hadjar

RB F1 Team

Registreer voor e-mail updates met het laatste nieuws over deze onderwerpen en wees de eerste om te horen.

Kenteken melden

Plaats een reactie