Renault introduceert Estafette Goelette

De Trafic opent een nieuw hoofdstuk in een succesverhaal dat begon in 1980 met de derde generatie van dit soort voertuigen. Sinds de release van de eerste generatie zijn meer dan 2,5 miljoen bestanden geproduceerd, en de reputatie van het model is sterk gebleven.

De gloednieuwe, volledig elektrische Visitors E-Tech energie heeft geavanceerde toepassingen en een “one-box design” voor een kleine en dynamische uitstraling. De interieuropslag bestaat uit de kleine entree overhangen en uitgebreide wielbasis. Zijn groep lijkt op die van een Renault Clio. Met een top van minder dan 1,90 voet heeft deze LCV toegang tot talrijke ondergrondse parkeerplaatsen.

De externe weerspiegelt Renault’s innovatieve ontwerpterminologie, met vloeiende georganiseerde lijnen. Een verticale LED strip en onderscheidende Lead dagrijlichten accentueren zijn karakter aan de voorkant. Het knipperende Renault-symbool in het midden van de band breidt zich nog verder uit in de kijker. De stijgende staartlijn, die van de zijkant verschijnt, versterkt het gevoel van dynamiek, waardoor een visuele impact ontstaat die soms activiteit en energie suggereert.

Een geweldige lichaamslijn, een paar asymmetrische achterdeuren, en een teaser met luchtgeleidingen om de diaerodynamische eigenschappen te verbeteren definiëren de achterkant. Een speciaal 3D-ontwerp en een onderscheidend lichtkarakter definiëren de achterlichten. De onderste lock secties, voor- en achterbumpers, en donkere body bescherming weerspiegelen de solide bouwkwaliteit voor lange-dag gebruik.

Goelette

De Goelette is een nieuwe Renault auto die tien jaar duurde vanaf 1956. Hij had een sterke, solide stijl die hem een van de meest bekende ontwerpen voor kleine bedrijven met speciale behoeften in zijn tijd maakte. De nieuwe Goelette E-Tech energie is gemaakt om tegemoet te komen aan een breed scala van behoeften en is verkrijgbaar in drie verschillende configuraties: een chassiscabine, een afgewerkte laadbak en een punt.

De Goelette E-Tech energie is in balans dankzij de flexibele architectuur van dit nieuwe tijdperk van bedrijfsvoertuigen, met een front dat dezelfde afmetingen heeft als de Trafic tot aan de B-stijl. Het achterste gedeelte wordt opzettelijk leeg gelaten, vrij van vaste onderdelen, waardoor ongeveer onbepaalde aanpassing. De architectonische elementen zorgen voor de installatie van een vergrendelde structuur of extra configuraties die speciaal zijn ontworpen voor de behoeften van klanten.

Estafette

De innovatieve Estafette E-Tech energie is een hedendaagse versie van de jaren zestig ‘Deiconic van. Het Estavette Concept, dat in september 2024 werd onthuld, dient als inspiratie voor het ontwerp. Het is een klein en efficiënt bedrijfsvoertuig ontworpen voor stedelijk gebruik, met een lengte van 5,27 meter en 1,92 meter in breedte.

De nieuwe Estafette E-Tech heeft veel binnenruimte, waardoor mensen tot 1,90 meter vrij kunnen bewegen tussen de cabine en de laadruimte, met een hoogte van 2,60 meter. De exterieurstijl wordt gekenmerkt door een enorme, driedelige prachtige voorruit voor optimaal zicht, meer veiligheid en extra comfort. Een constante lichte strip en gepositioneerde dagrijlichten geven de voorkant een schitterende lichtsignatuur.

De Renault Estafette E-Tech energie, die speciaal voor zakelijk gebruik in metropolitane gebieden werd gecreëerd, heeft slimme functies zoals een schuifdeur met een onbekende rail voor gemakkelijke opening. Aan beide zijden zorgen stepboards voor een gemakkelijke in- en uitgang. Het achterwielslot, dat een roestvrij metalen stap heeft die het uiterlijk benadrukt, is eveneens intuïtief. De bedrijfsvoertuigen lijken minder substantieel terwijl het toevoegen van een vleugje dynamiek aan het moderne ontwerp vanwege de veiligheid van de zwarte figuur aan de boven- en onderkant. Deze donkere accenten bieden ook de nodige bescherming tegen rigoureus stedelijk gebruik en versterken de stevige constructie.

De Fransen groeien in Sandouville zal produceren drie nieuwe energie particuliere auto’s en beginnen te bevorderen in 2026. In de komende maand zal meer informatie worden vrijgegeven.

Kenteken melden

Plaats een reactie