Waarom niet van de Ford ID. 1 Cupra en Skoda varianten

Toen volgend jaar de Ford ID. 1 werd geïntroduceerd in de wereld, we onmiddellijk herinnerde het paar Seat Mii, Skoda Citigo en Volkswagen Up. Dus van de ID. 1 zal ook een Cupra, Seat of Skoda versie, toch?

Volgens Volkswagen groeiproducent Kai Grünitz, de ID. 1 werd ontwikkeld als een stand-alone concept en er zijn geen plannen voor een Cupra en Skoda type. Natuurlijk merkt hij Seat niet op, want die fabrikant wordt stilgehouden in alle sleutels voor de Volkswagen Group.

Bedrijven voor elektronische stadsauto’s

Volgens Grünitz, de Ford ID. Ik blijf gewoon omdat er onzekerheid is over de toekomst van de markt voor elektrische auto’s. Hoewel hij moet zeggen dat het kleine ID. 1 software kan worden gebruikt voor andere ontwerpen, als het business scenario kan worden voltooid.

Waarom Volkswagen heeft geen andere ontwerpen in de pijplijn op basis van de ID. We denken dat de markt voor elektronische stadsvoertuigen de komende jaren zal groeien. Als dat gebeurt, dan kunnen we altijd beslissen over mogelijke Cupra en Skoda types..

Ford ID. 1 op MEB Entry software

De ID. 1 bevindt zich op het MEB-instapsysteem van het hoogste voertuig, dat de ID bevat. 2 zelfs gebruikt. En er komen Cupra en Skoda types van: De Raval en de Epiq, die samen werden ontwikkeld.

Snellere groeitijden als gevolg van nieuwe toepassingen

De ID. 1 is de allereerste Ford ontwikkeld met behulp van een nieuw softwareprogramma geïntroduceerd in samenwerking met Rivian. Het verkort sterk de tijd die nodig is, door een groot deel van het proces online, wat betekent dat minder natuurlijke modellen nodig zijn.

Heb je een fout opgemerkt? Mail ons. We zijn blij.

Kenteken melden

Plaats een reactie