Waarom was Racing Bulls vrijdag beter dan Red Bull? Marko legt uit

Op vrijdag moest Max Verstappen genoegen nemen met de tweede en zevende plaats, terwijl Liam Lawson in P17 bleef. Red Bull Racing heeft nog werk te doen in Down Under. Het tweede Red Bull team, de & nbsp, Racing Bulls, beviel op onheilspellende dagen. Bijvoorbeeld, Yuki Tsunoda formeel partner met Charles Leclerc en beide McLarens voor de derde dag, zorgvuldig bij Isack Hadjar op de vijfde plaats. Dit is een onverwacht beeld omdat beide Racing Bull mensen stonden voor de Red Bull voertuigen.

Maar Marko suggereert dat energieniveaus en motormodi gebruikt moeten worden om de verklaring te geven. De 81-jarige Oostenrijker lachte om Red Bull Racing en beweerde dat een deel van de oplossing was in het trekken ervan op zaterdag” met minder energie en meer kracht.” Het betekent dat Red Bull het vrijdag grondig behandelde, maar de tweede groep is precies het tegenovergestelde. Ondanks een duidelijk plan, was Racing Bulls op straat met minder energie en een hoger machineniveau.

Het werd voornamelijk gebruikt om deelnemer Isack Hadjar te creëren voor de certificering, volgens Marko. ” Ja, omdat ze geen tijd hadden om het te proberen in Bahrein. En dus besloten we hem nu minder energie te laten duwen. Dit impliceert dat Racing Bull ‘ eigenlijke verschijning niet zo opmerkelijk zal zijn als het ooit deed. In een discussie met Motorsport.com, Marko verklaart,” ben ik bang dat ze erachter zitten, achter .”

Volgende kans! Word lid van Free Scorito GP&nbsp om je metgezellen te verslaan!

Begroet Hadjar in het aangezicht van een veelbelovende vrijdag

Dat gezegd hebbende, Marko is blij met de eerste impact van Hadjar. Hij was snel en nauwkeurig nu. Jean Mekies, de manager van de ploeg, is vergelijkbaar met Marko, maar hij heeft nog steeds een strijd gepland voor zaterdag en zondag. Gezien de druk die kwam met het hebben van Isack in de auto op dat moment,” Dit was een geweldige dag,” zegt een auteur. Met de weersvoorspelling voor zondag en het unieke circuit van de stad, heeft hij een aantal dingen om mee om te gaan. Isack was maar één moment in het voertuig geweest voordat hij naar Bahrein reisde. Hij is ook aan het leren, maar hij doet het heel goed nu en voelt zich op zijn gemak in de auto. Hoewel we niet veel hoeven te leren over de tijden, biedt Yuki ons ook een goede standaard. We doen vooral een poging om ons huiswerk af te maken en dat morgen te bereiken.

Analyse van de eerste dag in Melbourne:

Lees meer:

In dit artikel

Ronald Vording

Formule 1

Helmut Marko

Hadjar, Isack

Red Bull Racing

Racing Bull

Wees de eerste om e-mail updates over deze onderwerpen in real-time te ontvangen en meld je aan voor nieuwsbrieven.

Kenteken melden

Plaats een reactie